بهترین رستوران گیلانی در تهران

این روزها به دلیل مشکلات فراوان شاید مردم کمتر بتوانند به مسافرت بروند و همه به دنبال بهترین رستوران گیلانی در تهران هستند. رستوران بارکو فود در غرب تهران بهترین رستوران گیلانی است و با فضایی دل‌نشین و با دکوراسیون به سبک گیلانی می‌باشد.

بارکو فود با فضایی دلنشین و دلچسب وعده گاه کسانی است که پس از خستگی کار روزانه یا هفتگی می خواهند در محیطی آرام و دلنشین با دوستان و همراهان خود اوقات خوشی را به شادی و هم‌نشینی بگذرانند و یا کسانی که عاشق غذا و پیش غذاهای گیلانی هستند… .

رستوران بارکوفود

چرا ادعا میکنیم بهترین هستیم؟

وقتی صحبت از بهترین رستوران گیلانی می شود پای رستوران بارکو وسط می‌آید.

بارکوفود با فضایی دلنشین و دلچسب وعده گاه کسانی است که پس از خستگی کار و یا کسانی که عاشق غذا و پیش غذاهای گیلانی هستند.

بارکوفود

غذاها و پیش غذاهای گیلانی به دلیل این که اصالت آن‌ها با مهارت سرآشپز در یک سو است عطر و طعم واقعی غذای گیلانی به دست‌پخت آشپز بستگی دارد به همین علت آشپز های گیلانی که از کودکی با این غذا ها آشناییت دارند، امری وصف ناپذیر در طعم این غذا ها دارد.

اگر شما به دنبال منویی کامل و جامع با نما و خاطرات شمال هستید رستوران بارکو را می توان به عنوان یکی از بهترین رستوران های گیلانی در پایتخت معرفی کرد که غذا ها و پیش غذا های این رستوران بوی گیلان را به مشام ادم میرساند.

منوی غذا

از منوی غذاها و پیش غذاهای این رستوران میتوان خورشت انار پیچ ، کباب ترش ، اکبر جوجه ، باقالاقاتوق ، فسنجان گیلان و میرزا قاسمی را نام برد که برای مشاهده کامل ان می توانید اینجا را کلیک کنید

باقالاقاتوق:

باقالاقاتوق بدون شک یکی از بهترین غذاهای گیلانی است که ان را با طعم واقعی در رستوران گیلانی در تهران با نام بارکو می توانید پیدا کنید.

این غذا از سیر، شوید تازه، پاچ باقالای محلی، تخم مرغ و ادویه مخصوص باکو تشکیل شده است.

در گیلان این غذا را با برنج،ماهی دودی زیتون پرورده و دوغ محلی سرو می کنند که طعمی لذیذ را برای شما فراهم میکند.

میرزا قاسمی

میرزاقاسمی یکی از پر طرفدار ترین غذا های گیلانی است که این غذا را با طعمی واقعی در بارکو  از بهترین رستوران های گیلانی تهران میتوانید نوش جان کنید.

در این غذا از گوشت استفاده نمیشود و مواد اولیه آن بادمجان، گوجه، سیر تازه محلی، تخم مرغ و ادویه مخصوص بارکو تشکیل شده است که بوی سیر در این غذا اصالت گیلان را در این رستوران برای شما فراهم میکند.

غذای گیلانی در رستوران بارکوفودخلاصه

اگر به دنبال یک رستوران عالی به سبک غذای گیلانی در غرب تهران هستید و زمان خود را برای صرف ناهار یا شام در یکی از رستوران های گیلانی سپری کنید رستوران بارکو به عنوان بهترین پیشنهاد برای شماست که از انتخاب خود پشیمان نمی‌شوید

بلاگ

بهترین رستوران گیلانی در تهرانرستوران غذای شمالی در تهرانرستوران گیلانی در غرب تهرانرستوران گیلکیغذای گیلانیغذای گیلانی با ماهیغذای گیلانی شمالیغذای نونی شمالی

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی